To inaczej poprawna zbieżność wszystkich kół pojazdu. Niewłaściwa zbieżność jest przyczyną utraty naturalnego ruchu pojazdu i jest przyczyną trudności w kierowaniu, zmęczenia kierowcy i zbyt szybkiego zużycia bieżnika. Ustawienie zbieżności polega na ustawieniu kół pojazdu pod takim kątem, aby toczyły się one równo względem geometrycznej osi symetrii pojazdu. Każde koło posiada właściwości dynamiki (kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy i kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy) określone przez producenta. Najczęstszym objawem niewłaściwej zbieżności jest nierównomierne lub nagłe zużycie bieżnika oraz ściąganie pojazdu na jedną stronę. Występowanie tego rodzaju symptomów może oznaczać nieprawidłowe ustawienie zbieżności kół. W takich przypadkach zaleca się oddanie samochodu do przeglądu w punkcie serwisowym wyposażonym w specjalistyczny sprzęt komputerowy do pomiaru zbieżności. Wiele punktów serwisowych jest już dzisiaj wyposażonych w tego rodzaju sprzęt i oferuje usługi z zakresu geometrii kół.